BMC
Optionen für die Kontaktaufnahme mit BMC

Wählen Sie unten den Link aus, der Ihren Interessen am nächsten kommt.

Bei Fragen zu Produkten, Lösungen und Services von BMC können Sie uns auch unter der folgenden Nummer telefonisch erreichen:

1‑855‑834‑7487

Our customer commitment

We continually evaluate the BMC IT Service Management portfolio to ensure we provide the best solutions to meet our customers' needs. BMC has announced that Service Desk Express (SDE) has moved to "Limited Support" and will no longer be supported after December 31, 2017.

While we will not be developing new functionality for SDE or removing the End of Life designation, we will continue to provide limited technical support for the product and may address defects and security issues as defined by the "Product End of Life" section of the BMC Product Support Policy.

What does this mean for you?

Find the right solution for your business

Remedyforce

BMC Remedyforce, das auf der Salesforce App Cloud basiert, bietet ein umfangreiches IT-Service-Management mit vernetzten, mobilen und kollaborativen Funktionen.

FootPrints Service Core

BMC FootPrints Service Core bietet eine leistungsstarke und benutzerfreundliche Palette von On-Premise-Tools zur schnellen und einfachen Automatisierung des gesamten Lebenszyklus Ihrer IT- und Non-IT-Services.

Verwandte Themen:

Service Desk Software
BMC service desk solutions go beyond basic technical support to increase productivity, enable collaboration, and reduce operating costs.
IT Service Management (ITSM)
BMC delivers a full range of ITSM solutions that enable innovation with streamlined, intelligent service delivery for today's mobile, social, and collaborative business users.